San blas paradijs!

30 april 2019 - San Blas Archipelo, Panama

Een klein verhaaltje over onze geweldige trip van Colombia naar Panama.

's avonds om 20.00uur moesten we in de haven van Cartagena zijn, daar werden we opgewacht door politie die maar naar 1 ding opzoek waren.. Drugs. Alle tassen werden tot elk hoekje en gaatje doorzocht.. Er werd geroken in tasjes, er werd gevoeld.. En er werd niets gevonden natuurlijk :) we mochten door! Met onze groep (2Nederlanders, 1duitser, 1franse, 1australier en 2colombianen..en 3man crew(kapitein, kok en een manusje van alles) de catamaran op en middernacht mochten we gaan varen. Op naar de San blas! Eerst een tijd op open zee, de wind was niet heel sterk waardoor we er wat langer over deden.. In totaal 37uur. Wat uit slapen, eten, zonnen, eten, zonnen, eten, slapen bestond haha. Daarna kwamen we aan bij het eerste eiland, paradijs! De San blas bestaat uit meer dan 350eilanden,waarvan wij op 6 onze voetjes hebben mogen zetten. 3dagen snorkelen, varen, zwemmen en zonnen. En wat was het snorkelen gaaf, echt een jungle onder water. Geweldig! Kleurige visjes en 2 reefsharks gespot. Ik had nog wel veel meer dagen op zee kunnen blijven:)

1. Ria:
    30 april 2019
    Schitterende foto,s 😘
  2. Maartje:
    30 april 2019
    Wauwwwwww op en top genieten!
  3. José:
    1 mei 2019